إنضمامك إلي منتديات استراحات زايد يحقق لك معرفة كل ماهو جديد في عالم الانترنت ...

انضم الينا
استراحات زايد الصفحة الرئيسية


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 10-19-2011, 12:50 PM
عضو ماسي
بيانات محروم.كوم
 رقم العضوية : 503
 تاريخ التسجيل : Dec 2007
الجنس : female
علم الدوله :
 المشاركات : 2,100,613
عدد الـنقاط :3341
 تقييم المستوى : 2139

Apple dessverre sette keratitt, røde øyne, økt sekret, øyesekresjon lime opp om morgenen hvordan å leve vidåpne øyne er ikke åpne, kaller henne engstelig mor, jeg bruker en våt klut til oppvarming henne opp gni, nektet hun. Jeg sa: Dette er allerede den fjerde dagen var rosa øye.lille røde øyne først trodde det var ikke så opptatt av sin egen gni, fordi det tidligere har vært en slik situasjon, vil man være helt fint. Dagen etter våknet et lite hjørne av øyet sekreter, jeg da fikk ideen opp. Min mann og jeg når vi lider av et spesielt nøye øye for frykt for smitte til henne, etter at vi har en god effekt, og kan inneholde rester av bakterier i noen steder, resultatet Apple vil være Far foreslått gni erytromycin, sa moren at hun var for motvillig, først med varmt vann hot hot look. Apple hender en dag bli det viktigste er å gjøre den hyppigste ting. Mer tilbakeholdne med å vaske, og hver gang, og hun sa:Tredje dagen er noe bedre, er fortsatt svært hyppig håndvask, noe som gjør henne dagen hodet, nei, nei nei. Fjerde dagen og alvorlige, med om morgenen for å se en lege, legen sa: Så gå til legen, mente legen litt verre, til et skudd av anti-inflammatorisk akupunktur, tok en flaske av øyet Yun Shu. Jeg er ånden av kvelden etter jobb mye bedre utseende, ikke brent. Hun sa hvordan ikke å slippe, og sa: Hun sa: Jeg ba henne ut for å leke med meg? Er ikke å komme etter ah. Godt å gå ut i dag, la oss hjelpe, må finne sin egen vei å gå i disse dager,. Alle smilte til henne, applauderer jeg henne, hun også applauderte. Risting amplitude er også store, kanskje for lykkelig, uforsiktig Dundao bakken, støttet henne, føle forurettet en curl ens leppe begynte å gråte. Jeg raskt plukket opp foreldrene hennes fløy hun ser enda bedre å tjene kroppen ned. Fortsett å kommandere. En kvinne og hennes hilsen, umiddelbart løftet hendene og hilse,3644 r verbet i flertall, og kampen er ikke over. Andre ikke røre henne hendene gråt, er dette en at andre nære å gråtende barn? Hennes mor kalte henne tante. Ikke veldig kjent med aldri kalt. Kun veldig kjent kalt høyt, og besteforeldre, foreldrene mine kalte bakenden hver dag for alltid, og endrer mønsteret navnet. Område der folk er villige til å lytte til Apple kalt bestemor, spesielt den lange dra spesielt hyggelig stemme ropte.Nå Apple har ennå ikke avvent, akter jeg å være hennes og et halvt år av, andre er overtalt til å spise ett år gammel lita jente på linjen, spise en god lang, påvirker ikke at maten, jo større blir verre off. Apple er å spise normalt og drikke Ye Hao, gjorde fôring ikke påvirke hennes inntak av andre næringsstoffer. Så for andres synspunkt er jeg bare takknemlig, ikke vedtatt. Jeg tror Apple har sagt ja til min ide om det Oh. __DEFINE_LIKE_SHARE__
رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
برنامج samp v3 الجديد للعب GTA san andres online محروم.كوم منتدى أخبار المواقع والمنتديات العربية والأجنبية 0 03-04-2010 09:40 PM
اريد save gta san andres محروم.كوم منتدى أخبار المواقع والمنتديات العربية والأجنبية 0 07-05-2009 06:00 PM
لعبة gta san andres برابط واحد فقط محروم.كوم منتدى أخبار المواقع والمنتديات العربية والأجنبية 0 04-12-2009 10:10 AM


الساعة الآن 05:11 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.2 TranZ By Almuhajir

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML