ÅäÖãÇãß Åáí ãäÊÏíÇÊ ÇÓÊÑÇÍÇÊ ÒÇíÏ íÍÞÞ áß ãÚÑÝÉ ßá ãÇåæ ÌÏíÏ Ýí ÚÇáã ÇáÇäÊÑäÊ ...

ÇäÖã ÇáíäÇ
ÇÓÊÑÇÍÇÊ ÒÇíÏ ÇáÕÝÍÉ ÇáÑÆíÓíÉ

         :: ÇáãæÇÏ ÇáÚØÑíÉ ãä ÇáÃÑÇÖí (ÂÎÑ ÑÏ :ÇÓãÇÚíá ÑÖÇ)       :: ÊÝÓíÑ Íáã Çßá ÇáÈíÖ ÇáãÓáæÞ (ÂÎÑ ÑÏ :äæÑÇä äæÑ)       :: ÇáÏÝä Ýí ÇáãäÇã (ÂÎÑ ÑÏ :äæÑÇä äæÑ)       :: ãÒÇíÇ ÊÎÒíä ÇáÇËÇË ÈÇáÎÈÑ (ÂÎÑ ÑÏ :ÑæÏì Øå)       :: ÇÑÎÕ ÔÑßÉ ÊÎÒíä ÇËÇË ÈÇáÞØíÝ (ÂÎÑ ÑÏ :ÑæÏì Øå)       :: ØÑÞ ÊÎÒíä ÇáÚÝÔ ÈÇáÇÍÓÇÁ (ÂÎÑ ÑÏ :ÑæÏì Øå)       :: ÊÚáíã ÇáÊÌæíÏ (ÂÎÑ ÑÏ :ÇÓãÇÚíá ÑÖÇ)       :: ÈÑÇãÌ ÇáÑÔÇÞÉ ÇáÓÚíÏÉ (ÂÎÑ ÑÏ :ÏÇÑíä ÇáÏæÓÑí)       :: äÕÇÆÍ ÇÎÊíÇÑ ÔÑßÉ áÅÏÇÑÉ ÍÓÇÈÇÊ æÅÚáÇäÇÊ ÇáÓæÔíÇá ãíÏíÇ (ÂÎÑ ÑÏ :ÍÓä ÓáíãÉ)       :: ÇáãÍÇãíÉ ÑÈÇÈ ÇáãÚÈí : Íßã áÕÇáÍ ãæßáäÇ ÈÃÍÞíÊÉ ááãÈÇáÛ ãÍá ÇáÏÚæì (ÂÎÑ ÑÏ :ÍæÇÇÇÇÁ)      

ÅÖÇÝÉ ÑÏ
 
LinkBack ÃÏæÇÊ ÇáãæÖæÚ ÇäæÇÚ ÚÑÖ ÇáãæÖæÚ
  #1  
ÞÏíã 07-18-2014, 08:11 PM
ÚÖæ ãÇÓí
ÈíÇäÇÊ ãÍÑæã.ßæã
 ÑÞã ÇáÚÖæíÉ : 503
 ÊÇÑíÎ ÇáÊÓÌíá : Dec 2007
ÇáÌäÓ : female
Úáã ÇáÏæáå :
 ÇáãÔÇÑßÇÊ : 2,100,612
ÚÏÏ ÇáÜäÞÇØ :3341
 ÊÞííã ÇáãÓÊæì : 2139

Jeg er en lidt fit 20 år gammel kvinde, og jeg ønsker at få en puls monitor til at hjælpe mig at finde ud af bedre træning. For hvad det er værd, er mine vigtigste træning løb, cykling, og erging (indendørs roning maskine), så en pulsmåler, der ikke interfererer med disse bevægelser er nøglen (jeg ved jeg vil sandsynligvis ikke have problemer med driften / cykling aspekt, men erging er en noget anden bevægelse end de to). Jeg laver også nogle vægte, men jeg kender ikke fordelene ved at overvåge puls, mens du gør dem, men hvis der er nogle velkommen til at oplyse mig!.Til sommer, de er blevet erstattet af En stjerne sandaler ($ 37) og stropper (32 $), Populær Fitflop Floretta Sandaler Brown With Rød Flowers JPAOTY83 der ligner noget, den kunne bære omkring poolen. Kom den ene stjerne i mode med retro-look, Mode Fitflop Fleur Mineral Rød 495993 siger, Converse kategori manager for Athleisure . Den mandlige forbruger får med på vognen, og så hunnerne der synes, det er virkelig cool at ligne hannerne komme med på vognen. Hos Lombardi Sport, Jackson og Polk, de mest populære kvinder Converses er, fordi de gør foden se små, ifølge, butikkens sko manager. Det er den strategisk placeret strimmel, siger Paulus, at bemærke, at hvide Purcells (29,99 dollars) outsell den nærmeste konkurrent 5 til 1.Even GAP, hvilket normalt markedsfører sine egne mærker, der sælges Purcells sidste spring.This år Gap sælger sine hus brand, selv om de ligner Purcells. Én Gap innovation er en lug såler gade sneaker med en ruskind øvre (38 $). Den mest populære nye Adidas sneaker er Hemp Shoe ($ 49,99), proklamerede at være stærkere end bomuld, og med en genbrugt sål.I modsætning til golf, tennis eller endda baseball, Kvinder Fitflop Sandaler Tilbud CHA CHA Supernavy er løb ikke kræver komplicerede slagtilfælde, stjernernes hånd til øje koordination, www.fitflopsandaleronline.com/bedst-kvinder-fitflop-lolla-sorte-sandaler-217377-p-85.html og fancy fodarbejde. Det kræver dog, korrekt form, og hvis du er til at tro, et stigende antal trænere og kører eksperter, fifle med ens skridtlængde kan reducere skader og gøre dig til en hurtigere mere effektiv runner. Denne uges samling af nyhedsartikler udforsker dette koncept i flere detaljer. xboter 2014 __DEFINE_LIKE_SHARE__
ÑÏ ãÚ ÇÞÊÈÇÓ
ÅÖÇÝÉ ÑÏ

ãæÇÞÚ ÇáäÔÑ (ÇáãÝÖáÉ)


ÊÚáíãÇÊ ÇáãÔÇÑßÉ
áÇ ÊÓÊØíÚ ÅÖÇÝÉ ãæÇÖíÚ ÌÏíÏÉ
áÇ ÊÓÊØíÚ ÇáÑÏ Úáì ÇáãæÇÖíÚ
áÇ ÊÓÊØíÚ ÅÑÝÇÞ ãáÝÇÊ
áÇ ÊÓÊØíÚ ÊÚÏíá ãÔÇÑßÇÊß

BB code is ãÊÇÍÉ
ßæÏ [IMG] ãÊÇÍÉ
ßæÏ HTML ãÚØáÉ
Trackbacks are ãÊÇÍÉ
Pingbacks are ãÊÇÍÉ
Refbacks are ãÊÇÍÉ


ÇáãæÇÖíÚ ÇáãÊÔÇÈåå
ÇáãæÖæÚ ßÇÊÈ ÇáãæÖæÚ ÇáãäÊÏì ãÔÇÑßÇÊ ÂÎÑ ãÔÇÑßÉ
Help Domian mest images up ãÍÑæã.ßæã ãäÊÏì ÃÎÈÇÑ ÇáãæÇÞÚ æÇáãäÊÏíÇÊ ÇáÚÑÈíÉ æÇáÃÌäÈíÉ 0 01-25-2010 04:20 AM


ÇáÓÇÚÉ ÇáÂä 01:51 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.2 TranZ By Almuhajir

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML