إنضمامك إلي منتديات استراحات زايد يحقق لك معرفة كل ماهو جديد في عالم الانترنت ...

انضم الينا
استراحات زايد الصفحة الرئيسية

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 10-19-2011, 12:50 PM
عضو ماسي
بيانات محروم.كوم
علم الدوله :
عدد الـنقاط :3341
 تقييم المستوى : 2140

APPLE verdensrommet har blitt oppdatert. Regelmessig oppmerksomhet til parets blogg, fulgt hele veien fremover. . 2003 da jeg var under veiledning av de mest vellykkede i den kinesiske regionen til en av foreleserne Mr. Li Zhongying NLP Nevro-lingvistisk studie av omfattende kurs, på toppen av det jeg har videre forståelse av denne setningen. Ja, er språket en ekstern utvidelse av vår tenkning, vil det være våre fremtidige liv script, som vi sa selv, hans ører første hørt, over tid vår underbevissthet til å tro at det vi kaller, og dirigere Vi skal handle deretter bli en realitet . To uker siden, media for Zang Tian Shuo, ifølge undersøkelsen, i 2003 skjedde i Langfang Station Square hendelsen av affray og Beijing Tongzhou Wuyihuayuan med slåsskampen fant sted, bak kulissene folk er Zang Tian Shuo.Zang Tian Shuo mennene i byen skjedde i gruppen med mer enn affray hendelsene er relatert. Men ifølge underholdning innsidere evaluering, Zang Tian Shuo vanligvis svært varmt menneske, og er en sirkel av da, hvorfor er en varm og brawls, men Zang Tian Shuo forbundet med det, minner det meg om en av hans mest kjente sang du noen gang tenke på meg? Hvis du nyter gleden, glemmer du meg. Venner ah venn du noensinne husker meg? Hvis du lider av ulykke, ville du fortelle meg! .Lyrics synge i lang tid, trodde han det underbevisste, de rundt ham til å finne hans venner er også kjemper trodd. Så, tror jeg, Zang Tian Shuo ikke på grunn av kampene i fengsel, men han sang seg inn i dem. Emil og deretter lytte til den korte levetiden, en levetid kjærlighet et glass vin, hadde en venn ikke vært alene, hørte jeg en venn du kjenner. Det er smerte det er skader,2309 store smerter av min ledsager, men også å gå dit jeg er. Og også, som sangen ved å synge, juli 25, 2008 og Luo Emil Chau, Jonathan Lee Chang Chen-yue formelt satt opp The Too vil forstå kjærlighet, vil ensomhet være tilbake, til slutt du endelig har en drøm i tankene. Tenk deg en venn til lytteren en uendelig fortid, verne kjærligheten i dag, venner. Er også en Når jeg forteller venner dette prinsippet var å lytte til mange venner, barn mobiltelefon, har MP3-sanger er byttet ut, fordi de forstår prinsippene bak tekstene og gi effekten hver enkelt av oss.Selvfølgelig, jeg ikke bare som en påminnelse av mine venner som bryr seg å lytte til sangene, men håper også å utvide våre kontakter slik at folk ser på boka, i kontakt med miljøet, er alle høre hver dag Som rik pappa Robert. T. Kiyosaki sagt, så la oss komme til rett Vi vil helt sikkert være annerledes i livet ditt venner. __DEFINE_LIKE_SHARE__