![]() |
ماهذا المستند الذي يظهر لدي ( ارجو المساعدة) السلام عليكم ورجمة الله وبركاتة انا لدي مشكلة لم اجد لها تفسير اول ما اقول بتشغيل الجهاز ويظهر سطح المكتب يطلع لي مستند عنوانه HELPME ومكتوب في المستند My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do?My boss has fired me and right now I am unemployed... What do I do? ؟؟؟ http://alrooq.com/txt.jpg ارجو ان اجد الحل لديكم والشكر مقدما |
الساعة الآن 05:58 AM |